Regulamin Kwiaciarni Magnolia

Kwiaciarnia Magnolia prowadzona jest przez firmę KRUSZYŃSKA EWA PPHU 'MAGNOLIA z siedzibą przy ul. Królowej Jadwigi 35, 88-100 Inowrocław, identyfikująca się numerami NIP 5561020540.

1. Kwiaciarnia Magnolia - prowadzi sprzedaż przesyłek kwiatowych i upominków za pośrednictwem sieci internet. Zamówienia przyjmowane są za pośrednictwem strony internetowej www.magnolia-kwiaciarnia.pl lub przez telefon.
2. Dostawy kwiatów na terenie Inowrocławia i okolic realizowane są przez kwiaciarnię Magnolia. Dostawy upominków realizowane są wyłącznie na terenie Polski przez firmę kurierską.
3. Opisy i zdjęcia produktów są własnością EuroFlorist lub zostały przekazane w użytkowanie przez partnerów EuroFlorist.
4. Wszystkie ceny prezentowane w serwisie magnolia-kwiaciarnia.pl zawierają podatek VAT i obowiązują w momencie składania zamówienia. Kupujący ponosi również opłatę za doręczenie określoną poniżej: 19,90 ( do 15 km) 29,90 ( do 25 km) 36,90 ( do 35 km) W przypadku, gdy Kupujący wybierze błędną opcję dostawy, Kwiaciarnia Magnolia skontaktuje się z klientem i poinformuje o tym fakcie oraz zaproponuje wysyłkę według właściwej ceny dostawy.
5. Niektóre produkty mogą być objęte promocją. Warunki zakupu w promocji mogą różnić się od warunków zakupu zawartych w niniejszym regulaminie. Promocja trwa w określonym terminie i obejmuje tylko wybrane przez Kwiaciarnię Magnolia produkty. O szczególnych warunkach promocji Klient będzie informowany przez Kwiaciarnię Magnolia przy wykorzystaniu różnych kanałów komunikacji. Promocje nie łączą się.
6. Wszystkie doręczane produkty są towarami wolnymi od wad.
7. Towary prezentowane w zakładce „wina”, są dostępne w sprzedaży dla osób powyżej 18 roku życia.
8. Kwiaciarnia Magnolia zapewnia doręczenie bukietów w 24 godziny, kwiatów i upominków w 48 godzin oraz upominków w terminie nie krótszym niż 48 godzin (termin dostarczenia może ulec zmianie, niezależnie od Kwiaciarni Magnolia). Czas realizacji zamówienia w dni wolne tj. niedziela i święta ustalany indywidualnie.
9. Jeżeli kurier nie zastanie odbiorcy pod podanym adresem, zostawi wiadomość z prośbą o kontakt telefoniczny z Kwiaciarnią. Wiadomość zawierać będzie informacje o przesyłce kwiatowej oraz adresie Kwiaciarni, która realizuje zamówienie. Jeżeli odbiorca nie skontaktuje się z Kwiaciarnią i przesyłka nie zostanie doręczona w następnym dniu roboczym, realizacja zamówienia zostanie wstrzymana. Zamówienie będzie musiało zostać złożone ponownie i opłacone w pełni przed ponownym doręczeniem.
10. Przesyłki do szpitali, hoteli, dużych firm, banków doręczane są do recepcji lub sekretariatu.
11. Kwiaciarnia realizująca zamówienie może skontaktować się telefonicznie z odbiorcą celem potwierdzenia terminu i adresu dostawy, chyba że zamawiający nie wyrazi zgody na kontakt Kwiaciarni z odbiorcą w treści zamówienia.
12. W przypadku niezrealizowania zamówienia z winy klienta, np.: podania błędnego adresu, nieuzasadnionej odmowy odbioru zamówienia itp., Kwiaciarnia Magnolia zastrzega sobie prawo obciążenia klienta kosztami tych produktów oraz dostawy. Kwiaciarnia Magnolia nie ponosi odpowiedzialności za opóźnienie lub nie dostarczenie przesyłki wynikające z podania błędnych danych odbiorcy, braku pozytywnej autoryzacji płatności zamawiającego lub nieobecności odbiorcy pod podanym adresem.
13. Zamówienie jest realizowane po dokonaniu i weryfikacji płatności przy wykorzystaniu jednej z akceptowanych form płatności: - przelew bankowy, - płatności online realizowane przez serwis zewnętrzny (Przelewy24), - płatność bezpośrednia, na miejscu w Kwiaciarni Magnolia.
14. Zmiany w zamówieniu można wprowadzać telefonicznie lub przez e-mail, w ciągu 60 minut po złożeniu zamówienia lub na co najmniej 48 godzin przed terminem doręczenia. Złożenie zamówienia i dokonanie płatności są warunkami koniecznymi do skutecznego zawarcia umowy.
15. Umowa sprzedaży zawierana jest w języku polskim.
16. Gwarantujemy świeżość kwiatów ciętych przez 3 dni, jeśli będą pielęgnowane w odpowiedni sposób. Przyjęcie dostarczonego produktu oznacza jego akceptację. Odbiorca określa jakość i świeżość kwiatów na druku potwierdzenia odbioru. Reklamacje dotyczące świeżości kwiatów muszą zostać złożone przez e-mail w ciągu 24 godzin od terminu doręczenia. Inne w ciągu 7 dni od daty doręczenia. Reklamacje dotyczące opóźnienia w doręczeniu kwiatów i upominków w jednej przesyłce przez kuriera muszą zostać zgłoszone do Kwiaciarni Magnolia przez e-mail w ciągu 24 godzin od terminu doręczenia.
17. W przypadku samych upominków Kwiaciarnia Magnolia nie ponosi odpowiedzialności za termin odbioru przesyłki przez Odbiorcę.
18. Kwiaciarnia Magnolia zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian w zamówieniu zgodnie z polityką zastępowania produktu, dostępnej poniżej:

Kwiaciarnia Magnolia wyposażona jest w dokładne instrukcje dotyczące realizacji zamówień na prezenty kwiatowe. Kwiaciarnie posiadają katalogi kwiatowe z całą kolekcją bukietów i kompozycji, jaka jest dostępna w naszej kwiaciarni internetowej. Zawsze kiedy jest to możliwe, doręczamy bukiety, kompozycje kwiatowe i upominki identyczne z tymi prezentowanymi na zdjęciach. Realizacja zamówienia na konkretny produkt zależy od jego dostępności na rynku. Czasami zastąpienie jednego kwiatu innym może być niezbędne, aby dotrzymać terminu doręczenia. Zawsze robimy wszystko co w naszej mocy, aby bukiet, który otrzymuje odbiorca był jak najbardziej podobny do tego, który Państwo zamawiacie.
Kwiaciarnia Magnolia zastrzega sobie prawo dostarczenia bukietu, rośliny ozdobnej, kosza z upominkami lub innego produktu o podobnej jakości i wyglądzie zapewniających najwyższy stopień podobieństwa do oryginału (podobna wielkość, styl i kolorystyka).
Czekoladki oraz inne pozycje wśród dodatków i upominków mogą się różnić od tych prezentowanych na stronach kwiaciarni internetowej. Gwarantujemy jednak, że będą to zawsze pozycje o tej samej jakości i wartości.

19. Kwiaciarnia Magnolia zastrzega sobie możliwość odmowy zrealizowania zamówienia w przypadku braku możliwości doręczenia zakupionego produktu lub w przypadku, gdy cena towaru prezentowana w ofercie jest wynikiem pomyłki lub działania osób trzecich. W takim przypadku kwota wpłacona przez Klienta zostanie zwrócona w terminie 7 dni roboczych.
20. Kwiaciarnia Magnolia, właściciel serwisu internetowego magnolia-kwiaciarnia.pl zapewnia ochronę wszystkich danych osobowych, jakie zostały pozyskane w wyniku prowadzonej działalności i będzie je wykorzystał tylko do realizacji zamówienia zgodnie z obowiązującym prawem (Ustawa z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych oraz jej późniejsze zmiany).
21. Magnolia-kwiaciarnia.pl zastrzega sobie prawo do wykorzystywania podanego podczas procesu składania zamówienia oraz rejestracji konta adresu e-mail w celach marketingowych własnych produktów, o ile klient wyraził na to zgodę. Zgoda może być cofnięta w każdym czasie.
22. Kwiaciarnia Magnolia nie ponosi odpowiedzialności za nie dostarczenie wiadomości sms z potwierdzeniem dostawy z winy operatorów telefonii komórkowej. Numer kontaktowy wpisany w polu "numer telefonu" zostanie wykorzystany do przesyłania powiadomień a statusie zamówienia. Numer telefonu osoby dla której ma zostać zrealizowane zamówienie prosimy wpisywać w polu "uwagi" zamówienia.
23. Prawem właściwym dla realizacji zakupów w kwiaciarni internetowej magnolia-kwiaciarnia.pl jest prawo polskie, a w szczególności Ustawa o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 18 lipca 2002 r. (Dz.U.2002r. nr 144 poz.1204).
24. W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem obowiązują przepisy kodeksu cywilnego.
25. Regulamin określa zasady zakupów w magnolia-kwiaciarnia.pl. Złożenie zamówienia oznacza akceptację wszystkich postanowień i informacji zawartych w regulaminie.
26. Kwiaciarnia Magnolia odpowie zwrotnie na złożoną reklamację w ciągu 7 dni roboczych oraz Klient może odstąpić od umowy w ciągu  14 dni.